FELELŐSSÉG, GARANCIA, REKLÁMALÁS
Ezeket a panaszszabályokat a módosított Polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései szabályozzák. törvények és rendelkezések a 250/2007. a fogyasztóvédelemről és a Szlovák Nemzeti Tanács jogi aktusának módosításáról 372/1990 Coll. a módosított bűncselekményekre vonatkozóan, a hibákért és a hibákért a felelősségért a termékekért és a nyújtott szolgáltatásokért.

1. Az eladó felelős a termék hibáért, és a vevő az igényt azonnal érvényesítheti az eladóval az alkalmazandó követelés szabályainak megfelelően. Az értékesített termékekre vonatkozó jótállási időszakot az általános jogi szabályozás határozza meg - az értékesítéskor érvényes Polgári Törvénykönyvet.
2. A panaszkezelésre érvényes panaszeljárások vonatkoznak. A vevő küldött az eladó megerősíti a megrendelést, ő kellően tájékozott a feltételeknek, és hogyan állítják az árut, amely adatokat tartalmaz, ahol panaszt lehet alkalmazni, és elvégzése garanciális javítások összhangban mp. § 18 ods. 1. sz. 250/2007 Z.z. a fogyasztóvédelemről és a Szlovák Nemzeti Tanács törvényének módosításáról 372/1990 Coll. a módosított bűncselekményekről (a továbbiakban: a törvény).
3. A panaszszabályzat a vevő által az eladótól e-shop formájában megvásárolt termékre vonatkozik az eladó e-kereskedelmi weboldalán, e-mailen vagy más módon.
4. Az ebben a formanyomtatványban szereplő panaszrend minden üzleti ügyben érvényes, kivéve, ha más garanciális feltételekről tárgyalnak.
5. A vevő jogosult gyakorolni a garancia az eladó egyetlen termék, amely hibákat okozta a gyártó, szállító vagy eladó, fedezi a garancia, és megvásárolta az eladó.
6. A vevő a termék átvételét követően felülvizsgálja a terméket. Ha egy termékhibát észlel, akkor igénybe veheti a túra során talált hibákat. A garanciális időszak alatt az ügyfél jogosult a hiba ingyenes eltávolítására, miután elküldte a terméket az eladónak a vásárlási bizonylattal együtt.
7. Ha a termék hibás, az ügyfélnek jogában áll panaszt benyújtani az eladóval a 18. §. (2) bekezdése szerint elektronikus levélben vagy telefonos kapcsolattartásban.
8. Az eladónak objektíven benyújtott termékpályázati eljárás azon a napon kezdődik, amikor a következő feltételek teljesülnek:
a. azzal a termék által a fogyasztó: Sentop, Ltd., Oravský Podzámok 288, 027 41 Oravský Podzámok, ID: 46835318
b. együtt az igényelt termék fenti címre a vásárlást igazoló - nyugta (számla) neve és címe, a fogyasztó vagy a telefon kapcsolat, pontosan írja le a hibát a termék vagy az esemény a hiba a termék.



9. A panaszjelentés a következő címen érhető el:
http://www.3dhodiny.sk.sk/dokumenty/reklamacnyprotokol.pdf/ a fogyasztó töltse ki a dobozt a panasz protokoll pontokban-g panasz protokoll által küldött e-mail az eladónak, vagy a szlovák postán vagy kézzel, a fenti adrese./

10. A követelés megkezdése az igény napja. A visszaszerzett terméket a vevő a jelen panaszban / 8.a./ pontban meghatározott helyen szállítja.

11. A panaszok beérkezésének helyén az eladó köteles gondoskodni a követelések kezelésével megbízott személy jelenlétéről a § 18 par. 3. §-a.

12. A Vevő késedelem nélkül vállalja az eladóval kapcsolatos termékhibákat.

13. Az eladónak az árutovábbítás kézhezvételét írásos formában, postai úton vagy írásbeli formában, amelyben köteles pontosan azonosítani az áruk hibáit a művészeti tárgykörrel összhangban. § 18 par. 5. §-a.

14. Ha a fogyasztó fájlok panaszt, az eladó vagy a kijelölt alkalmazottja vagy kijelölt személy köteles tájékoztatni a fogyasztókat jogaikról az általános szabályozás alapján a fogyasztó döntését, amely a következő fogyasztói jogok vonatkoznak, meg kell határoznia a módon a panasz alapján 2. §. m) azonnal, bonyolult esetben 3 munkanapon belül attól az időponttól az állítás, hogy adott esetben, különösen, ha ez esetben komplex technikai állapotának felmérése, a termék vagy szolgáltatás, 30 napon belül attól az időponttól az állítást. A panasz kezelésének meghatározása után a követelést azonnal orvosolni fogják, és indokolt esetben a panaszt később visszaszerzik; Az igény azonban a követelés napjától számított legfeljebb 30 napig tarthat. A panaszkezelési időszak lejártával a fogyasztónak joga van visszavonni a szerződést, vagy jogában áll a terméket új termékre kicserélni.

15. A vevő nem vállal garanciát olyan hibákért, amelyeket a szerződés megkötésekor az eladónak bejelentettek.

16. A jótállás a vevő általi, az eladó általi alkalmazására vonatkozó joga:
a. nem nyújt be fizetési igazolást (a dokumentumnak egy példányát, amelyet a vevőnek javasolunk annak biztosítására és megőrzésére), a szállítólevél
b. káprázás lejárta termék idő, c. a terméknek a vevő által okozott mechanikai károsodása, d. a termék olyan körülmények között történő felhasználásával, amelyek nem felelnek meg a természetes környezetnek, pl. a termék kezelésének nem megfelelő kezelése, kezelése vagy elhanyagolása, f. kár, hogy a terméket a túlzott terhelés, szakszerűtlen kezelés vagy használat ellentétben a feltételeket a dokumentációban meghatározott, az általános elveket, a műszaki szabványok és biztonsági előírások alkalmazandó a Szlovák Köztársaság, g. a termék károsodása visszafordíthatatlan vagy kiszámíthatatlan események miatt, h. Termék kár véletlen megsemmisülés és a véletlen romlás, mások befolyásolásával, a sérülés vagy a légköri elektromosság vagy más elemi csapás, illetéktelen beavatkozás a terméket. 17. Az Eladó köteles a panaszt elbírálni és a panaszeljárást az alábbi módokon lezárni: a. A javított termék beadása, b. termékcsere, c. a termék vételárának visszaadása, d. megfelelő árengedményt fizetve a termék árán, pl. írásbeli kérelem az adott ügylet eladójának történő átadására, f. a termék iránti kérelem indokolt elutasítása. 18. Az Eladó köteles a vevőt írásban benyújtani legkésőbb a követelés benyújtásától számított 30 napon belül. 19. A jótállás időtartama 24 hónap az eladott árukért és a szerződés megrendeléséhez a beszerzési szerződés dátumától számítva. A használt termékek jótállási ideje 12 hónap. A garancia időtartama meghosszabbodik, amikor a vevő nem tudta felhasználni az árut az áru javítására. 20. Az eltávolítható hibát illetően a panasz benyújtása a következő: a. az eladó biztosítja a hiba eltávolítását, vagy b. a rossz termék eladója cserélődik egy újhoz, azonos a panaszos termékkel.22. Ha ez egy hiba, hogy nem lehet eltávolítani, vagy egy alkalommal ismételt cserélhető hiba vagy nagyobb számú különböző cserélhető hibák, amelyek kizárják, lehet használni, mint a termék megfelelő hiba nélkül, az eladó válaszolni a panaszokra: a. az értékesítési szerződés megszüntetése vagy az ügyfél kérésére a termék más funkcionális, azonos vagy jobb műszaki paraméterekkel való felváltásával; ha az eladó nem tudja kicserélni a terméket egy másik számára, akkor visszaigényelheti a követelést azzal, hogy hiteles megjegyzést küld a rossz termékért. 23. céljából a követelés egy hibát többször ismételt kivehető tekinthető előfordulását és eltávolítását ugyanaz eltávolítható hibák több mint kétszerese. 24. Abból a célból, a követelés nagyobb számú különböző eltávolítható hibák tekinthető előfordulása és eltávolítását több mint két különböző eltávolítható hibák. 25. Ha az eladó megszakítja a panasztételi eljárás jogilag indokolt elutasítása a követelés, de a hiba a termék a fogyasztó által objektíve létezik, és nem távolították el, a vevő jogának gyakorlását hibák kiküszöbölésére a termék a bíróságokon. 26. A jótállás nem vonatkozik a termékkel való illetéktelen beavatkozásra, ha nem követi használati útmutató - azon termékek esetében, amelyeknél ez az eljárás természetéből fakad výrobku.27.Poučenie a fogyasztók számára: (1) ha a hiba, amely nem távolítható el, a vevő joga, hogy szabadon, időben és megfelelően eltávolítani. Az eladó köteles késedelem nélkül eltávolítani a hibát. (2) A vevő helyett kérheti a termék cseréjét hiba vagy ha a hiba csak a termék, pótalkatrészek, ha az eladó nem eredményez túlzott költségeket figyelembe véve a termék ára, vagy a hiba súlyossága. (3) Az eladó mindig helyettesítheti a hibás terméket a hiba megszüntetése helyett, ha a vevő nem okoz komoly nehézségeket. (4) Ha a hiba nem lehet eltávolítani, és amely megakadályozza, hogy a termék nem megfelelően lehet használni, mint egy termék hibátlan, a vevő joga, hogy kicseréljék a terméket vagy joga, hogy visszavonja a szerződés. Ugyanazok a jogok tartoznak a vevő, de az esetben eltávolítható hibák azonban, ha a vevő nem tudja az ismételt előfordulása a hiba javítása után, vagy mert egy nagyobb hibák számát megfelelően használja a terméket. (5) Abban az esetben, más eltávolíthatatlan hibák, a vevő jogosult ésszerű kedvezmény a produktu.Alternatívne megoldás kívüli peres) A ​​fogyasztónak joga van a kapcsolatot az eladóval, hogy korrekciós intézkedéseket kérjünk, egy e-mail üzenetet: info@3dhodiny.sk vagy írásban hogy: Sentop, Ltd., Oravský Podzámok 288, 027 41 Oravský Podzámok, ID: 46835318, ha nem elégedett azzal, ahogyan az eladó emlékeztetett panaszát vagy ha úgy véli, hogy az eladó megsértette a jogait. Ha az eladó válaszol erre a kérésre kilökődés vagy nem reagál 30 napon belül az indulás, a fogyasztónak joga van kezdeményezni alternatív vitarendezés alternatív vitarendezési (a továbbiakban: AVR-szervezet) törvény alapján 391/2015 Z.z. Az ARS szervezetek a 391/2015 Z.z. törvény 3. §-a szerinti testületek és engedélyezett jogi személyek. Javaslat a fogyasztó nyújthat által meghatározott módon 12. § Törvény 391/2015 Z.z.b) fogyasztói panaszt tehet a platformon keresztül az alternatív vitarendezés RSO, amely online elérhető http://www.economy.gov.sk/obchod/ochrana- c) Az alternatív vitarendezést csak a fogyasztó használhatja - olyan természetes személy, aki a fogyasztói szerződés megkötésekor és teljesítésénél nem jár el vállalkozása / tevékenység, foglalkoztatás vagy foglalkozás. Az alternatív vitarendezés csak a fogyasztó és az eladó közötti, fogyasztói szerződésből vagy fogyasztói szerződésből eredő jogvitáról szól. Az alternatív vitarendezés csak a hosszú távú szerződésekre vonatkozik. Az alternatív vitarendezés nem foglalkozik olyan vitákkal, amelyekben a jogvita értéke nem haladja meg a 20 eurót. Az ARS-szervezet megkövetelheti a fogyasztótól, hogy díjat számítson fel egy alternatív vitarendezés legfeljebb 5 eurós hozzáadottérték-adó megadására,

Oravský Podzámok, 28.02.2018